• Writer's pictureMarius Ciurea

DUREREA POSTOPERATORIE ÎN AUGMENTAREA MAMARĂ

Consultațiile preoperatorii, care pot fi una sau mai multe, lămuresc toate detaliile cu privire la operația de augmentare mamară cu implanturi.

Cu o experiență vastă în domeniu, Dr. Ciurea, coordonatorul echipei de chirurgi plasticieni a Centrului Medical „Sf. Nicolae” din Craiova, oferă în timpul consultațiilor toate detaliile operației de augmentare mamară.

Echipa noastră abordează clientele cu onestitate și profesionalism.

Augmentarea mamară este una dintre intervențiile chirurgicale estetice frecvente. Intervenția se adresează doamnelor și domnișoarelor care doresc o îmbunătățire a aspectului sânilor printr-un plus de volum. Alegerea implanturilor se realizează împreună medicii, pentru a se ajunge la rezulate postoperatorii cât mai bune.

Operația se realizează sub anestezie generală, de aceea în timpul acesteia durerea nu există.

În perioada postoperatorie, senzațiile descrise de pacientele noastre sunt ca cele ale unei febre musculare la nivelul pieptului. Aceste senzații apar cel mai frecvent când implantul mamar este poziționat în spatele mușchiului pectoral. Medicația pentru durere în perioada postoperatorie este ușor de administrat și în majoritatea cazurilor este eficientă. Scăderea senzației de durere sau de tensiune se datorează și utilizării bustierelor postoperatorii, pe care le oferim pacientelor să le poarte pentru o perioadă de aproximativ 2 luni, perioadă în care se evită eforturile fizice mari.

Rata unei dureri de intensitate mare, raportată la pacientele noastre este foarte mică, în cazuri extrem de rare, în operații dificile.

Augmentarea mamară este o operație cu o rată mare de succes, dar nu lipsită de posibile complicații. Din fericire, rata acestora este foarte mică, fiind vorba de complicații minime.

Consultațiile, comunicarea și încrederea reciprocă sunt bazele unei colaborări de succes!

Dr. Marius Ciurea

de echipa executiv-administrativă a clinicii de chirurgie plastică a Centrului Medical „Sf. Nicolae

194 views0 comments
Post: Blog2_Post